Så less!

 Denna vecka har inte vart skoj på jobbet. Pratade med chefen på onsdan och då sa hon att en vikarie som jobbar hos oss har dragit in facket för hon tycker att jag kränkt henne! De var en incident som hände i november förra året, hon hade glömt o ge en dement tant medicin, så jag påpekade detta för henne och de var tydligen då jag kränkte henne. Så nu till veckan så ska vi ha ett möte, hon, jag och chefen så ska 2 arbetsplatsombud vara med. Ja detta käns ju jävligt roligt.. eller inte. Jag anser då inte att jag kränkt henne, är värre att missa och ge medicin kan jag tycka. Men hon är väll en sån person som inte kan ta att nån säger åt henne. Jag skulle bli tacksam om nån sa åt mej om jag missat nåt.
Är iaf ledig nu över heljen och de är så underbart, kan inte direkt påstå att jag längtar till mitt jobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback