Onsdag 15 mars

Idag åkte jag på ryggskott när jag jobbade. Och för er som aldrig haft de kan jag inte annat än att säga att de känns verkligen som man blir skjuten.. Jag skulle gå in genom en port, lyfte lite extra på högra benet över tröskeln in.. Pang så small de till, så var de kört. Jag har lyckats jobba ändå hela dagen. Imorrn jobbar jag kväll, så ska försöka kurera mej och hoppas på att de är bättre i ryggen redan imorrn. Sen är jag egentligen långledig över helgen, men jag har tagit på mej extra pass både lördag och söndag. vilket innebär 10.5 timme kvalificerad övertid+ob.
 
Mini är fortf kvar på travskolan, men jag va och pussa o hälsade på henne i lördags innan jag skulle och jobba på kvällen, hon kommer vara där till i början av april. Allt verkar gå bra, och hon är verkligen omtyckt av stora som små =)
Ticen tävlade i fredags, vart tyvärr galopp ut ur sista sväng och han slutade diskad.
Glory tränar på bra, och han springer mycket mycket bättre och renare nu efter behandlingen hos Sven för 2 veckor sen. Hoppas verkligen de håller i sej.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback