Well hello there!

 Long time no see.. eller hur är de man säger?!
 
Jag är inne i en svacka, och kan säga att den är ganska djup... I ondags bröt jag ihop på jobbet när jag pratade med chefen och sa att jag vill göra nå annat, jag är less och trött på mitt jobb, känns som jag inte vill jobba inom vården längre. Få se vad vi kommer fram till, hon ska iaf boka in mej på en tid hos Levia så jag får prata med nån om mina känslor och vad jag tycker är jobbigt och så vidare, sen ska hon försöka frikoppla mej så mkt som möjligt framöver så jag slipper vara ute och jobba så mkt.
 
Annars rullar de mesta på som vanligt. Nya hästen Glory har fått 2 behandlingar, och förhoppningsvis ska han bli bra, Ticen känns pigg och fin och imorrn ska han o jag vara med på en hopptävling här i byn igen, även mini ska få vara med i en klass :)
 
 
Rosabandet pojkarna ;)
Knäppfia =)
Lilla trollet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback