Lördag 22 oktober

Ja då har halva delen av denna helj gått då. Var upp imorse o gav hästarna mat och gick en sväng med Busan, sen la jag mej och sov en stund till för jag va typ död, kl ringde igen vid 7.45, drack 2 koppar kaffe sen satte jag på mej ridkläderna och gick ut och inväntade Elin. Vi gjorde iordning hästarna och begav oss mot andra byn, jag red och Elin cyklade med mini :D
 
Jag skulle va med i 3 klaer med Ticen: bommar, 30 cm och 40cm, resultatet blev 3 rosetter, mini gick ut i bomklassen först med mej och sen med Elin, hon kammade hem 2 rosetter. Ticen sköter sej exemplariskt och han verkar tycka de är kul och få hoppa, även om han var lite fjantig för två hinder, men vi lyckades ta o över dom oxå. Mini hon brallade på och tokade sej, men hon var duktig hon me. 
 
Vart på Romme och jobbat nu på em/kvällen på v75 där, busväder nästan hela tiden tyvärr, men de flöt på bra.
 
Imorrn blir de sovmorron, sen ska Glory och Ticen köras.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback