Freaky friday?!

Go kväll i stugan!
Jag har sovit en stund efter jobbet. Jag är så jäkla trött. I onsdags kväll la jag mej 21,30 för igår skulle jag upp tidigt och iväg på morgonen, sen på kvällen var de trav i Gävle och vi var väl hemma runt midnatt. Å kulle de lasta och packa ur, Busan skulle rastas och jag ta en dusch, men jag låg iaf i sängen 00,35, sen ringde klockan 05,45 imorse och jag var nog mer död än levande, men jag har lyckats överleva dagen.
Ledig i heljen iaf, så ska försöka vila upp mej en massa.
 
Nu är iaf flocken i hagen 1 häst mindre, de var nämligen därför jag va upp och iväg så tidigt igår. Nu är fina B-L i hästhimlen♥ men de var inte direkt ett trevligt avsked jag fick, men de tänker jag inte gå in på här..
Hur de gick i gävle? han gjorde ett bra lopp, tyvärr vart de kuskändring så fick sätta upp en annan kusk som aldrig kört honom och han körde han nog lite för tufft och avancerade honom, så han slutade först utan.. Bara ta nya tag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback