Torsdag 17 November

Idag lastade jag Glory och åkte ner till kliniken. Var där i lite mer än 1 timme tror jag. de gjordes böjprov både fram och bak, sen fick han bedövning och kortison i högra framknäet, sen gjordes de mer böjprov så fick han kortison i andra framknäet och även i högra bakknäet. Han tyckte såklart att de var obehagligt när nålarna skulle sättas, så han fick bremsas, och sen gick de så bra så.
Han ska skrittas i en vecka, sen får jag skritta och trava lite lugnt i en vecka och tredje veckan då får jag köra på hårdare, om de fortf visar sej att han springer orent så ska jag höra av mej igen till kliniken. Så nu är de bara att hoppa att allt blir bra för min älskade häst ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback