Måndag fjortonde november

Haft långledig helj, men för den skull har jag inte gjort "ingenting". På fredan, fick jag besök på dan, körde Glory sen var jag till Mora och inhandlade en värmebalja, dyr men blir lätt värt pengarna än att man ska kånka vatten iniffrån huset. på lördan var jag ner på Rättvik och handlade, förbi mamma en snabbis och fick lite mat me mej hem, körde Ticen och när vi nätan va hemma ringde Rommes huvustarter och frågade om ja kunde komma och jobba på kvällen, så de ba full fart, hemma vid 23,30. Igår körde jag Glory, bytte till vinterdäck på transporten, sen var jag ner och klämde en pizza med Larsa. Idag var de dax att jobba igen. Så har jag ringt och bokat en tid för Glory ho veterinären på torsdag, ka kolla upp varför han travar så orent bak.
ka kolla klart på tv sen ut me Busan, sen är nog inte ängen långt bort.
 
tack o godnatt ;)
 
 
 
 
 
Vi fick snö och kallgrader förra veckan, idag är de + grader och de började och regna på eftemiddan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback