Söndag

Tjo
Arbetsheljen avklarad och jag är ledig tills på torsdag kl 16, har tagit semester måndag och onsdag, har en kortvecka o kände att jag behövde lite ledigt så därför jag bara jobbar mitt kvällspass, dels för att jag har hela dan ledigt och så spar jag en semester dag! Så de innebär att jag inte behöver upp o iväg på en hel vecka =)
 
Ska köra lite grejer till sopstationen, sen måste jag och köpa mej en gräsklippare. De är de enda jag har planerat för veckan.
 
Idag kom de en liten ny krabat hit, Salve som ska vara här under tiden hans hagkompis är iväg på betäckning. Han går tillsammans med Troja och hon har visat att de är hon som bestämmer, förhoppningsvis blir de bättre när dom lärt känna varanna lite mer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback