Lördag

Glömde skriva en sak igår, fick förra lördan höra av min granne att hon ska sälja huset och flytta. Den kvinnan ör inte så populär här i byn, hon ör osams med var o varannan tydligen. Jag har hållt mej på min "kant" hejat o pratat lite med henne. Sen om man ska välja på pest eller kolera de är en annan fråga. Hon berättade iaf att dom som ska köpa hennes hus, är dom som jag köpte mitt hus av. Hur skumt? Fick senare i veckan även höra en annan som sa tt dom köpt huset och fick själv konstaterat i torsdas att de ÄR dom som köpt huset och kommer flytta in i augusti! Tycker att de känns skitkonstigt, först har dom bott här där jag nu bor, säljer för att flytta på annan ort, och nu har dom köpt huset mittemot. Dom var tydligen inte heller så omtyckta här i byn, för dom dumpade saker i skogarna runt omkring, var o stal grus o sånt på andra markägares mark. Men tyvärr är de ju int emycket jag kan göra åt att dom flyttar tebax, och jag behöver ju inte umgås med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback