Lördag Sjunde maj

Ledig helj och solen skiner, kan inte bli så mycket bättre tror jag =)
 
Tänkte försöka vara ute så mycket som möjligt. Måste komma på vart jag kan ställa upp B-L och sela ut henne efter tisdagens bravader. På torsdagkväll så gick jag med henne i grimma o grimskaft förbi kohagen så hon fick se vad de var för nå, men hon var spänd och verkade rädd så jag kan inte lita på henne och sätta fast henne på de vanliga stället än. Skulle egentligen behöva ha en hjälpande hand i form av en annan människa som kunde hålla henne. Få se hur jag får till de. Ticen ska oxå köras och jag ska göra nå med mini oxå. Sen finns de säkert 100 andra saker att göra här på gården :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback