Tisda 5 juli

Idag har jag äntligen vart ledig, men fick inte sova ut för jag skulle ju vara i Mora kl 9.15 o visa upp bilen. Men kunde sova ist en stund på eftermidagen när jag kommit hem efter o ha vart till Leksand och kollat på nya transporter ;) Så nu har jag bokat en sprillans ny transport som kommer att komma hem i slutet på augusti början på september. De ingår ju såklart en massa i den, men sen är de en massa tillval som man kan köpa till om man vill. Jag valde bort sadelkammare och köper till vinterdäck istället. Man får själv välja totalvikt på de, så jag vet inte om jag ska regga in de som lägsta vikt för att få köra de eller om jag ska ta utökat b-kort. Lutar åt att utöka mitt körkort, för då får jag dra tyngre.
 
Cheval Liberté Gold First
 
På lördag ska jag jobba extra på jobbet, kvalificerad övertid 9.5 timmar, kaatjing!
Fredag och söndag verkar de att de blir och åka till Romme på ponnytrav och jobba. Blir mycket jobba, men behöver pengar och har ju snart semester så jag får vila då ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback