Söndag

Ja jag gjorde ju en provisorisk dela av hagen igår, hade stolp var i backen sen i somras så drog bara en tråd, för jag tänkte att nya lilla fröken fräken skulle få gå själv en stund, men se de tyckte inte hon o gick under tråden och stog på samma sida som Ticen =) allt gick bra stog o passade dom en stund men sen gick jag in och la mej igen. När jag vaknade och tittade ut så vart jag så glad, för båda var kvar i hagen o såg ut som dom delat hage hur länge som helst.
 
Nu på kvällen tog jag in henne för att borsa lite sen gick vi en sväng runt byn, släppte in henne i sin boxx, då börjar hon o stegra sej flera ggr, va väl en protest att jag skulle hämta Ticen. Så henne vågar jag nog inte lämna själv inne, vore ju dumt om hon skulle få för sej o hoppa över så hon fastnar eller river boxarna. Hoppas iaf att de ska gå bra o lämna henne själv i hagen när jag ska köra/rida eller göra nå annat me T, annars har jag ett problem :/
 
På eftermiddan var jag ner till min kompis Siri som är utbildad massör, så hon fick knåda o greja me min onda rygg, ska dit igen nån dag under veckan oxå.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback