Torsdag 29 december

Då är jag ledig från jobbet tills nästa år då^^ Haha låter som att de är huuur länge som helst, men egentligen är de bara 3 dagar :D för jag ska ju jobba extra på söndag.. Katjiiing, cash is king!

Idag ska jag köra Glorran för nu har han stått sen i söndags, planerna gick inte om jag tänkt i tisdags, dessutom skyller jag på vädret, de var så blåsigt på eftermiddagen och kvällen där efter stormen som drog in över sverige. Men han se iaf inte ut att lida av att fått vila ;) och de är ju betydöigt mycket roligare att träna häst i dagsljus så man ser än i mörker då man ska ha en massa reflexer och lampor på för att synas.
 
Igår var jag och tog lite prover, så får se när provsvaret komme och vad de visar om de kan ha nåt att göra med hur jag mår psykiskt. Nästan så jag hoppas de så man får ett svar varför jag mår som jag mår...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback