Fredag

Idag har Li behandlat Glory, och hon hittafe ett o annat "fel" bl.a i SI leden, men hon gjorde så att de släppte och sen behandlade hon vissa andra saker. Men hon sa att till största delen så var de nog just SI leden som gjort att han travat orent, de och kombination knäna. Så nu är de bara o hoppa igen att de bli bra, hon vill att han får en ny behandling om ca 6 veckor. Har fått ett schema med olika punkter jag ska underhålla på honom några ggr i veckan.
Har även vart ner med Ticen på kliniken och gett han en vaccination. Sen har jag vart hos grannen och fikat och även en snabbvända till Mora och handlat foder.
Nu är de jobb hela heljen och ledig igen på tisdag. Nästa vecka är en av mina braiga arbetsveckor då jag endast har 3 arbetsdar :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback