Semester dag 21

Då var denna ledighet snart till ända, idag är de min sista semester dag. Men jag har inte den dära söndags dagen innan jobb söndan ångesten. Mjukstartar med 3 arbetsdagar denna vecka, få se om jag tar åt mej nå extra pass under veckan.
 
I fredags åkte jag till Bollnäs med min prins och startade honom i lopp 5 i v64 avd 2, han gjorde de bra och slutade 3a och passerade 200 tkr insprunget, min stjärna ♥
 
Igår red Elin B-L, hon red bort till ridbanan i andra byn, och red runt lite där, sen testade hon att hoppa lite med henne oxå och de gick superbra. På vägen tebax, så var de en gubbe och en pojke ute på en gård som höll på att fånga 2 kaniner, så dom frågade om vi ville ha kaninerna, är en familj som bott här under sommaren och haft kaninerna under sommaren. Att säga nej är ju svårt så vi sa ja, den ena som Elin tog var en vit liten lurvboll och den jag tog är grå och lika lurvig den, dom är sååå söta ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback