Lördag 23 april

Ja vad ska jag skriva nu då tro?! Veckan har bestått av mestadels jobb. På kvällarna har jag pysslat med hästarna, som jag oftast alltid gör. Lilla Troja verkar anpassa sej bra, de första dagarna åt hon inge vidare, men nu äter hon upp maten, har försökt att promenera med henne på kvällarna runt byn, så hon får göra annat än att gå i hagen och igår kväll så testade jag att köra henne. Va hur kul som helst och gick jättebra. 
Idag har lilla Elin vart hit och ridit på Fia-Lotta, tyvärr så brunstar hon just nu och är hur dryg som helst, men de gock bra att rida henne hon var hur lugn och snäll som helst. Jag följde med och red på Ticen.
 
Imorrn är de trav här så då ska jag dit och jobba, börjar tidigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback