Freda

Då var snart 1/3 ledigheten över. Jag var uppe rätt länge inatt, skulle försöka installera en övervakningskamera jag har köpt. Men jag lyckades inte få igång installations cd skivan som va me, så jag satt och googlade hur jag skulle göra.
Tills slut gav jag upp. Idag har jag försökt lite till, men fick sen lite tips att jag inte behöver installera skivan utan de räcker att jag laddar ner appen till telefonen. Appen har jag fått ner, men de är nå fel så kameran hittar inte internet anslutningen. Jag har installerat, försökt, avinstallerat, lagt skiten åt sidan, gjort annat, installerat på nytt, och fixat och trixat men jag får fasen inte till de. Så nu måste jag ha hjälp...
 
Har iaf ridit Foxxan idag, vet inte hur längesen de var hon rörde på sej, men nu har hon skor, så nu ska hon motioneras igång igen, hon börjar bli rätt tjock oxå så :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback