Tjooo

Oj har precis klickat hem ett übersnyggt träns.. Med en massa bling bling på, och då menar jag verkligen en massa, både på pannband och nosgrimma :P Damn va mina hästar kommer va snygga i de. Få se hur lång tid de tar innan de dyker upp :)
Hittade ett annat först som jag vart kär i, men har tvekat lite och beställa de, antagligen kände jag väll på mej att de skulle dyka upp ett annat som faktiskt föll mej mer i smak :P
Har även beställt lite från en annan hästaffär och klickade även där hem ett blingpannband, alltså bling kan man inte ha för mycket av :) synd bara att man kan ha ett åt gången ;) Så på varje träns och huvudlag sitter redan blingpannband, men får väll byta varje dag för att alla ska användas.
Är tre ledig nu över heljen, och imorrn ska vi funktionärer för dalatravet Romme/Rättvik ha möte me prov som vi har varje år. Hästarna ska få sej en motionsrunda oxå över heljen, annars har jag inga större planer. Om inte de blir och fixa min bil, drivknut och en bussning ska bytas..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback