Söndag

Imorse kom de snö!!! Ja men är väll ett typiskt aprilväder så man ska ju aldrig sluta förvånas.

Hur som helst så har jag jobbat i heljen. Kväll igår och kortdag idag.

I fredags var de ju trav här, men denna gång jobbade jag inte eftersom Jullan skulle starta. De var min fjärde start med min lilla dam och denna gång gav det utdelning :) jag är sååååååå glad. Önskar ni kunde sett loppet, eller åtminstonde om jag hade filmen från loppet och kunna lagt upp den här, men tyvärr inte. Men kan säga att hon spurtade på bra på upploppet och var nära att bli 3.a men vart 4.a. Ja de var ju iofs bara ett "punkt 21" lopp men de gör absolut ingenting.
Tack alla för era gratulationer på sms, på fb os.v. Jag tycker de är fint att man kan gratta även om man inte är vinnare.

Ja på fredag är de åter trav här, till och med v65. Då har jag ingen starthäst utan ska premiärköra startbilen för i år... Hoppas jag kommer ihåg hur man gör nu bara ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback