Monday today

Ny vecka igen.
Jag är ledig idag, ssen jobbar jag tisdag och onsdag sen är jag ledig tills nästa onsdag, om jag inte får extra jobb på måndag för jag har satt upp mej på de då.

I lördags åkte jag till Avesta på hundutställning. Gick inge bra alls så jag är grymt besviken :(
På kvällen vart de partaj med Karro och Pernilla. Vi var på bowlingen, sen hamnade vi i Tibble på nån fest, var hemma typ 4 på morgonen. Så igår va man rätt trött.

Idag ska jag rida, sen blir de och klippa gräs om inte de börjar regna.


Kommentarer
Postat av: elli

sv; jo det vet jag mkt väl om ... väldigt ruggigt faktiskt men själv har jag aldrig vart med om något , folk från dansen har bara berättat .. ^^

2011-06-22 @ 22:29:13
URL: http://norsisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback