Fredag 9:e december

Ledig idag, enda dan denna vecka. Men ska iväg till Romme och jobba ikväll.

Har kommit lite nö över natten, inte så mkt som jag trodde att de skulle, men ska komma mer nu på eftermiddagen och sen inatt oxå tydligen.

Igår var vi i skolan igen och hade våran första lektion i Medicin 1. Var faktiskt ganska intressant. Till nästa gång har vi fått en upgift att göra och vi får göra de själv eller som grupparbete, vi valde att göra de i grupp.

Red även Jullis en sväng på kvällen, man får ju ge sej ut nu i mörkret eftersom man jobbar när de är ljust. Men jag red henne runt själva stallområdet på banan, stallbecken, förbi kliniken, en bit på rakbanan och ner in på stallbacken osv. Var relativt ljust och funkade bra, så de är ju ettalternativ till och kunna träna.
I måndags kväll då red jag henne till Springkällan och vände, ngt mörkt, men jag tror vi litade på varann så den turen gick bra oxå :)

Åker över Falun idag ska förbi syster och hämta en kupévärmare sen in på CityGross och köpa lite hästfoder.

Sen blir de och jobba hela heljen, delad tur imorrn och dag på söndan.

Nästa vecka då händer de minsann grejer om allt går och vill som de ska.... Spännande :D

Är såå otroligt nöjd över mina nya kläder, jag invigde dom igår :) varma och sköna.


Oj nu har de börjat snöa igen, ganska stora flingor dessutom, är nog lika bra man ger sej iväg i tid sen så man slipper stressa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback