Torsdag 17 juni

Jobbat idag då. Men nu är jag ledig i 3 dar.

Efter jobbet bytte jag sängkläder och städade av lite. Får ju besök imorgon och då vill man ju ha lite rent och fint runt omkring sej. Ja hårigt efter Charlie kommer de ju bli ganska snabbt så jag får väll va lite otrevlig mot min gäst och springa ett varv med dammsugaren.

Har träffat Fi en sväng efter Ari kommit in. Satt en stund på en bänk mellan Fricks och fontänen. Och guess what.. Jag käkade en glass nu igen :P

Få se hur bra jag kan somna ikväll då om nervositeten kommer smygande senare inför morgondagen. Just nu är jag hur lugn som helst. Men jag lovar jag kommer vara otroligt nervös imorrn när jag ska hämta "besöket" i Blnge på tågstationen.


Kommentarer
Postat av: Linda

VAd vart det mer för glass då, mer Henke glass eller?:P



Men just ja du får ju besök imorgon, wiie snakc aom nervöst va??

2010-06-17 @ 22:29:28
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback