Hmmmmmmmm

Trött och fryser... Jaa veet, de finns hjälp mot de. Ska börja med och bli varm. Är ju ledig imorrn så tröttheten ska nog få sitt...

Imorrn är de dagen D, eller man kanske ska säja dagen T.. he he.. Ja imorrn kl 16 då ska de göras, börjar bli nervös nu...
Avbokade tandläkartiden idag, hade ju en tid där imorgon, men känner att jag inte har råd. Å fy så otrevlig dom är när man av eller ombokar, de är väll upp till mej och mina tänder om jag skjuter upp tiden..

nä nu blir de duschen nästa innan de är dax och mysa ner i soffan.

Soo long!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du tatuera dig????? Det tror jag iaf=) Kan försöka höras imorgon kväll?



Kram

2010-01-19 @ 22:21:30
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback