Tisdag 100223

Jobbat idag, kort tur, slutade kl 13. Fan va skönt och ovant. Men från och med igår gick jag ner på min 75% tjänst igen, så nu blir de mer ledig och kortare dar, blir ju dessvärre mindre lön oxå. Men ska ta åt mej extra jobb iaf, och de ger ju lite mer. Sen kommer ju travet snart igång igen.

Har träffat Fi en sväng nu på kvällen. Var och solade lite, sen följde hon med till stallet. Och guess what... Jajjamensan, nu har dom kommit på nå nytt och jävlas med... Suck, ska detta aldrig ta slut?

Imorrn är jag ledig, då ska Ari köras, blir inge snabbjobb denna vecka utan vi siktar på en dag nästa istället så de blir en skogstur istället, men kan vara mysigt de me. Och på fredag kl 18, då ska jag och Ari rida lektion igen i körhuset =)


Kommentarer
Postat av: syster

Meen vilka idioter...att dom orkar! Hoppas de snart tröttnar lr drar därifrån! Lider med dig!

2010-02-24 @ 09:57:17
Postat av: Linda

Vad har dom gjort nu då?

2010-02-24 @ 22:48:56
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback