Tisdag 17:e augusti

Min lilla kanin Alvin lämnade precis jorde livet :`( När jag gav han mat upptäckte jag att han inte ätit sen igår, satt bara i buren och rörde sej inte. Efter en lite stund hörde jag hur han började böka runt och kollade in till honom, då låg hanpå sidan och hade nå konstiga ryckningar för sej och lät konstigt. Sen gick de fort han sutade och röra på sig och andades inte längre. Så imorgon blir de begravning, tur jag är ledig.
De konstiga är att en erbetskompis kanin dog igår, så nu börjar man ju fundera på om de är nå kaninsjuka som går??!!


Iaf så har jag jobbat idag, och nu är jag ledig i 2 dar, men har fått en extra tur på torsdag.


Kommentarer
Postat av: Linda

MEn gud vad hemskt!!



JAg dumpade bilen i rättvik så fick pappa skjutsa hem oss. Jag vågar inte åka med den mer för det vart inge bättre av den slangen han bytte. Dom hade ingen tid där förräns nästa vecka mne esse skulle kolla lite på en så ja hoppas det inte tar sån jävla lång tid.



Mja jag äter ju ipren hela tiden och då är det ju ganska lungt men så fort den går ur känns det piss fast ja käner ju av helsen/öronen iaf varje gång ja sväljer=/

2010-08-17 @ 22:41:47
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

MEn gud vad hemskt!!



JAg dumpade bilen i rättvik så fick pappa skjutsa hem oss. Jag vågar inte åka med den mer för det vart inge bättre av den slangen han bytte. Dom hade ingen tid där förräns nästa vecka mne esse skulle kolla lite på en så ja hoppas det inte tar sån jävla lång tid.



Mja jag äter ju ipren hela tiden och då är det ju ganska lungt men så fort den går ur känns det piss fast ja käner ju av helsen/öronen iaf varje gång ja sväljer=/

2010-08-17 @ 22:45:05
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback