Söndag tjugonionde augusti

Jobbade igår, sen när jag kom hem klippte jag gräs och sen fixade jag lite hemma.
Ringde några stycken på 940 oxå.

På kvällen åkte jag och Charlie upp till R och N. Hjälpte och fixa lite med deras dator. Sen vid midnatt fick vi ett ryck och åkte till Mora och Mc och käkade. Hemma i R-vik igen runt 2 tiden, stannade till vid bowlingen och fick en massa folk med oss som skulle åt samma håll som oss. Lämnade av alla och kunde åka hem så jag var hemma i 4 tiden. Sov nån timme sen upp och ta ut Ari och var mer död än levande. La mej igen och sov ganska länge.

På dan idag kom han som ringde på bilen igår och kollade och provkörde. Och den vart såld till honom. Nöjd med priset är jag oxå. Så numera rullar min gamla volvo i Våmhus.

Har även kört Ari en sväng och idag var han inte alls på nå spring humör. Mest lat och vela inte göra mer än han behövde. Men alla har vi väll våra dagar när man är mindre på topp ^^


Kommentarer
Postat av: Linda

Fick du vad du ville för den eller?

2010-08-30 @ 14:03:41
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

OKej men tur det då=)

2010-08-30 @ 19:18:43
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback