Lördan 090912

Ja nu är jag hemma efter mina lååååååånga road trip på en sisådär 60 mil tur och retur. Hade Annica med som sällskap.. Vart vi var? Jo vi har vart till Hova ett par mil ifrån Mariestad. Köpt mej en ny bil, en turbo, va de är för bil avslöjar jag inte riktigt än ;)
Åkte runt 10:30 imorse och var hemma strax efter 20:30 tiden nu på kvällen, så de vart verkligen en hel dag, mestadels tillbringat i bil, med ett och annat stopp för röka och inta lite föda. har druckit ganska mycket kaffe me, kom fram til att Burger Kings kaffe va bäst, andra platsen togs av OK/Q8 och på tredje och sista platsen kom Statoil, så nu vet ni de .. haha. Nu är jag ganska trött, men ska hålla mej vaken ett tag till. Imorrn tänker jag iaf ta en sovmorgon, de ska blir riktigt skönt vill jag lova. Har haft en rolig dag, vart ute och sett sej om lite i stora vida världen(?) eller ja i Sverige iaf. Och tack Annica för sällskapet och eskorteringen av 940 hem =)

Nu har jag inte så mycket mer att berätta för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback