Måndag nu igen

Har jobbat idag, denna vecka jobbar jag måndag till fredag, alltså inget ledigt förensa på lördag. Är ju lixom inte van att jobba så många dar i streck, så när fredagen kommer och jag slutar, då lovar jag att jag kommer va ganska trött.
Har vart till vårdcentralen idag, och visat upp min hand/handled. har en inflammation, så jag ska ta de lugnt med handen och försöka vila den så mkt som möjligt, ska inte anstränga den. Smörja med Ibumetin Gel 2 ggr om dagen i en vecka. Och de är ju väldans lätt och inte försöka använda den eftersom de är höger hand och jag är höger hänt..Hmm ja ja bara och hoppas de ger sej, för de är verkligen inte skönt, och har inte direkt råd att sjukskriva mej heller, men ger de sej inte eller blir sämre lär jag ju göra de.. Måste ju tänka på mej själv.. =(

Känne att de strax blir ryggläge i sängen för jag orkar knappt hålla ögonen öppna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback