Lördag

Vaknade strax innan klockan 10 imorse, eller på förmiddagen kke de heter..?
Vaknade även halv 2 inatt av att Charlie låg och ylade i sömnen, något förvånad vart man ju. Undrar vad han drömde..

Har vart till Insjön en sväng. köpt en ny plattång då min gamla gått sönder. Köpte även en mus till min dator så nu slipper jag använda mej av plattan.
Stannade till på Granngården i Leksand på väg hem där jag köpte pälsglans åt Ari och en nosgrimma till Charlie. Så idag har jag shoppat nåt åt oss allihopa i familjen =)

Har precis käkat lite och nu sitter jag här och dricker kaffe och kollar på trav


Kommentarer
Postat av: dorran

hur e det me knät??

mötte dej i rättvik i dag...du åker till insjön åjag till rättvik,ska vi mötas på halva vägen nån gång å dricka kaffe?:)

2009-05-16 @ 18:43:51
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: dorran

tur det e bättre iaf..

i dag åkte jag orange plymouth me svarta ränder, annars åker jag saab kombi!

japp kaffe å lite svammel låter bra det!!!

2009-05-16 @ 22:46:12
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback