Eftermiddag

Hmm ska väll berätta lite angående utställningen då..
Åkte dit så jag var där till strax innan 9, och dom jag kände som skulle vara med hade inte kommit, så jag och Charlie gick runt och kände oss lite bortkomna. Men efter ett tag så dök de upp lite känt folk.. Runt 10 tiden kom Fi oxå dit. Runt 11 tiden var de dax för oss att gå in i ringen. Fick springa ett varv sen ställa upp oss, så kom domaren och kände på och kollade närmare på C. Sen var hon fram till ringsekreteraren så hon fick skriva Charlies kritik. Fick även idag bra kritik, men hon tyckte han var lite för "valpig" fortfarande så hon kunde tyvärr inte ge oss ett HP idag. Så detta är andra utställningen utan att vi gick vidare, men bättre lycka nästa gång eller tredje gången gillt =)

Fi filmade iaf när vi var ute i ringen och ska föra över dom från tele till datorn få se om jag kan få upp dom här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback