Fyyy faan

Usch tror jag aldrig har fryst så mycket som jag gjort idag. Tack och lov så var de bara -16 i Blnge men kallt som satan ändå..När jag kom tebax tillR-vik var de -24.. =( när fan ska kylan ge me sej?

Bilfärden till Blnge var väll inte den roligaste, i Insjön upptäckte jag att tempmätaren var i botten, alltså höll på att koka.. Jag vred upp värmen på fullt och då sjönk den tack och lov, men var ju fortfarande nervös. Funderade ett tag på att vända, men ringde S och rådfrågade lite. Stannade på en mack och köpte mer glykol och frågade efter en kartongbit att sätta för halva kylaren. Efter en stund när jag började närma mej Blnge och hade vridit ner värmen lite började tempen öka igen.. jaha bara vrida upp igen då. Sen var allt lugnt och jag tog mej fram.. Resan hem var inga problem alls, hällde i mer glykol innan jag åkte.

Nu sitter jag här och är halvt död, fortf frysen och trött som bara den.

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste vara riktigt skönt för dig att ta dig en varm dusch efter den kylda dagen=)





Kram

2009-01-04 @ 20:43:06
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback