Hej hallå där

Onsdag nu igen..
Har precis fått reda på att min bästaste granne ska flytta i mitten på Maj =( trist som fasen, hon är iaf vettig och så, värre me dom ovanpå mej, hade vart bättre om dom flytta ist...
Har jobbat , och efter de var jag förbi mammsen och åt lite våfflor(ja jag vet att de var våffeldagen igår, men bättre sent än aldrig) sen åkte jag till stallet och tog en tur i skogen med Ari. Han kan verkligen muntra och trösta när man är lessen...För lessen är jag, livet är jobbigt just nu..

Ska strax bege mej ut till tvättstugan och hämta de sista av tvätten. Sen blir de nog bara en slö kväll framför teven, finns inte så mkt annat att göra.

image168


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback