Lördag kväller

Så nu var de bestämt.. vi fick chaffis, K fixade en. Sofie drog sej ur från kvällens fest, dels för att hon ska upp imon, åka till Bollnäs på trav och dels för att de vart så avslaget och segt innan vi fick tag i nån som körde. Synd kommer verkligen sakna att ha Fi med...
Vi ska iaf åka till Falun, hem till Linda.
Blir Förfest där, verkar som de kan bli karaoke och fotboll, men fotbollen är nog slut innan vi hinner dit =D aja Hejja Sverige iaf...
Har tatt ett glas vin efter duschen och nu sitter jag här med en cider. Ska strax gå och platta håret. Skulle vilja ha nån lock oxå, men de är juh Fi som har locktång..(måste investera i en sån jag me)
Tror kameran får följa ikväll, få se om de blir nå tok kort.

Kommer iaf sakna min nya lilla krabat här hemma, men jag får pussa på han inatt när jag kommer hem..(Alvin alltså)

Ja ni alla läsare.. ha en riktigt trevlig lördag kväll nu, så uppdaterar jag sen(kke lånar Lindas dator) annars får de bli imon.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Saga

Hejsan om du funderar närmare på att köpa locktång så kika in på www.prisjakt.nu :) Där kan du se vart de säljs till bäst pris!

2008-06-17 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback