I´m bored

Vet inte va jag ska göra. Har jätte tråkigt. Tur att inte modemet pajjade i åsksmällen idag iaf så jag åtminstone kan sitta här. Något positivt me att jag förlängde digitalteven var att jag bytte kanalpaket så jag får fler kanaler och då ingår 3:an, Telia har bara för någon månad sen börjat med den kanalen och jag har vart i valet och kvalet om jag skulle byta eller inte... men nu slipper jag fundera mer på de..

Har städat åt Alvin så medans jag gjorde de fick han vara i köket och hoppa runt. En mycket nyfiken Charlie satt och kollade på honom, hade satt för i dörr öppningen så inte han kunde komma in. Men efter ett tag lyckades ändå Charlie komma in till kaninen. Men han är inte dum eller så mot den lilla utan bara nyfiken, nackdelen är hans stora tassar ifa han får för sej och leka. Men när dom nosar på varann är de inga problem utan C är så snäll mot A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback