Åh, varför....

är jag jämt så rastlös och uttråkad fast jag har spenderat hela dagen på jobbet??!!
Är ju jätte trött men de kryper lixom i en ändå. Tur de strax blir lite teve att glo på, sen blir de nog en skapligt tidig kväll igen. Är jämt så trött.

Håller på att kalka av min kaffebryggare, jätte skoj? nää inte direkt, men den sköter sej ju i princip själv.


Det är -7 grader här nu, och imon skulle de bli bortåt -15.. brrr....
Jobb imon oxå men sen är jag ledi till fredag eftermiddag, fast sen jobbar jag hela lååånga heljen.

Kommentarer
Postat av: San

Absolut! Det tycker jag! Har du hästen i Rättvik? Hyr du in dig på banan då eller? Isåfall blir jag riktigt avis på fina träningsmöjligheter....visst drömmer man om en bra häst, och ibland önskar man det fanns ett sätta tt skynda på allt , men men....:)

2008-01-22 @ 20:14:02
URL: http://mylifeandme.blogg.se
Postat av: San

Jag bor i Nusnäs, det vet du säkert vart det är? Visst, vi har två rakbanor, men de går precis bredvid järnvägen, och kan vara lite jobbigt. Sen när det är sånt här väder går det ju ändå inte att köra fort där tyvärr....man känner många gånger att det vore fint med fina skogsslingor! Skönt är det dock att ha hästarna så nära, att bara behöva gå ut och itne ta nån bil för att komma till stallet :)

2008-01-22 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback