~Torsdag~

Usch idag har de inte varit någon rolig dag. Stressigt som fan. Vi har setat och planerat och vart lite efter, och eftersom jag är själv imorgon skulle vi ha planerat söndagen klar, som jag ska göra måndan imorrn. Och på de så hade vi två dagar för Norra att planera oxå!
Jag koncentrerade mej på Norra först och gjorde två dar. När jag var klar med de så gjorde jag lördagen. Maria kämpade med morgandagens planering och skulle stanna och göra söndagen. Mitt uppe i allt skulle vi ha ett möte oxå, vi 5 planerare+ cheferna. Så typ mer än 1 timme gick åt till de. Viktiga minutrar som vi kunde planerat på istället. Så de vart ½ timmes övertid för min del, som jag tänker plocka ut i att gå hem lite tidigare någon dag. För nu jobbar jag ju heltid och då är de nog inte så populärt att ta ut dom i pengar.
Så inte undra på att man känner sej helt tilt och är ap trött. Käkade sen la jag mej och vilade en stund, hoppas bara att jag kan sova när de väl är dax sen. Nu ska jag snart upp och ta in Ari sen och handla lite. Sen blir de bara en hemma kväll och kolla teve! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback