Lördag

Yes.. jag lyckades hålla mej vaken under hela "Saw" den va juh riktigt spännande, men fan vilken panik jag hade fått om jag vakna upp så där, nu vill jag juh se 2:2n och 3:an oxå...

Har delad tur idag, så när jag slutade mitt på dan var de bara att dra upp till stallet och laga hagen igen, för stackars Ari stog juh inne. Men nu går han i en hage breve den han jämt smiter ifrån så nu hoppas jag verkligen att han stannar där, den är i trä och har ström oxå.

Träffat Sofie lite nu på dagen, vi har käkat och så tippade vi V75, så nu är de bara att hopas vi vinner lite oxå=)

Ska iväg och jobba om lite mer än en timme:S


Kommentarer
Postat av: Jelica

åh, den har jag juh velat testa, men du tycker att den är bra alltså?

2007-09-22 @ 19:58:48
URL: http://mylifeas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback