Onsdag idag

Och jag är ledig, men håller på att tvätta och grejja, har bytt i sängen, så ikväll ska de bli riktigt skönt att lägga sej i nybäddat=) har även klippt av gräset igen, guu så de växer, fast de är iofs bra, för ju mer jag får klippa desto mer panningar får jag sen...
Jag färgade iaf "under" håret igår och jag tycker själv att de vart riktigt bra...kul att förnya sej lite..;P
Imorgon åker "Bjitta" och hennes familj+ svärföräldrar till Egypten, blir borta en vecka, hoppas dom får de bra och fint väder, dom oroar sej lite för SAS strejken som börjar på fredan.. så vi får väl se om dom blir borta längre än en vecka om de blir så att dom inte kan komma hem för strejken..

På lördag är de Cruising i Sandviken, Larsa frågade mej härom dagen om jag ev vile följa, och cruisingar är juh aldri fel att åka på så jag sa självklart JAAAA=)

Ja så var de där hära me "Mors dag" på söndag, va kan man ge sin kära mamma i present?

Näj nu ska jag skutta ut och hänga tvätt, sen funderar jag på om bilen ska få bli lite ren oxå.. Vilken energi jag har idag då, men de e juh så fint väder så man vill ju passa på att vara ute när man kan...






Onsdag idag
Min alldeles egna gräsklippare Ari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback