Ja så de kan vara...

Fyy fan säger jag bara, snacka om att vara överkörd, hade juh möte igår med min chefs chef! Och kan juh säga så här att vi vart verkligen överkörda, hon lyssna inte alls på va vi vill och inte vill. Tråkigt men sant, vi ska prata med våran chef om det verkligen får och kan gå till så här! Isf funderar jag på och sluta som planerare, det är fan inte värt de!

Skulle till AF idag och redovisa alla jobb som jag sökt denna period ( vilka för övrigt är noll), då var skiten stängd! Gissa om man blir sne.

Fick iaf bootsen jag köpt idag, ska pröva dom sen på killen få se då, och så fick jag en namnskylt med posten från gamla ägarna, som ska sitta på grimman =)

ska dricka lite kaffe nu och äta ngt innan jag ska ut på  en tur iskogen..

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe ja men jag skulle baar klippa han lite men sen vart det att vi raka av allt:P

2007-02-22 @ 13:38:07
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback