Torsdag 12:e maj

Sitter på jobbet och slutar om typ 10 min. Sen är jag långledig ända tills onsdag, om de inte dyker upp nå extra jobb. Men ska jag vara ärlig så ska de li rätt skönt att få vara lite ledig oxå.

Den senaste veckan har jag haft fullt upp, jobba, träna/sköta om hästarna ja och även sköta vovvsingen min såklart.

Hann med en liten fest i lördags, grillade och ölade hos grannen (min nyinflyttade) senhamnade vi på bowlingen. Var ju förövrigt marknad här heljen som var, de enda jag gick på den var när jag jobbade och skulle ta mej igenom till alla våra gamlingar. Så jag både sparade och tjänade pengar ;)
På söndagen vart de lite grillning igen hemma hos Karro denna gång
:P
Har haft ett par dagar då de vart strålande sol och supervarmt, igår kväll drog de in lite regn och idag har de vart mulet och regnat lite till och från. Nu på kvällen har de spöregnat och åskat.

På lördag kväll blir de bowlingen igen, tillsammans med Annica :) ska bli görskoj och ut med henne, vilket typ aldrig hänt :D

Nä nu ska jag ta och packa ihop och vänta ut de sista 6 minutrarna de är kvar på dagens arbetspass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback