Söndag sjunde november

Premiär körde ju Jullis igår. De vart ingen skogstur istället körde jag henne några varv på innerbanan medans Stoffe Och Sofie kikade på. Hon var snäll, men ganska pigg. Körde in och stoppade i tussar i öronen och satte på ett tungband, sen fick Stoffe testköra henne lite och känna på henne.

Efter körturen så skodde S henne fram med vinterskor. Hon såg rent förjävlig ut i fötterna. Långa tår o ojämt verkad. Men de är tillrättat nu så gott de gick. Och idag på eftermiddagen skodde han om henne bak, där var de inte lika hemskt som fram. Nu får hon stå ett par dar eftersom hon har fått en annan ställning på hovarna så att säga så hon kommer säkert bli lite öm innan hon vant sej, så hon får stå och gå på hage och acklimatisera sej.

På kvällen igår så bokade vi en bowlingbana och gick sen över till nattklubben. Innan så tog vi nån öl och åt lite enchiladas.

Nu ska jag kolla på Beck få se om jag orkar se hela filmen eller om de blir godnatt ganska snart.


Kommentarer
Postat av: annica

mmm...Om det vore så lätt så hade jag gjort det för längesen!!!fast jag tror nog att jag oxå skulle ha kvaddat spegeln om det va jag som kört...

skit smal väg å en kom till mej kurva..

2010-11-08 @ 06:36:53
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback