Friday night..

Sitter och suger på en kall öl. Är gör trött. Fick en tid för och fixa mina naglar idag, har inte gjort de sen i början av januari så dom var ju inte direkt vackra. Hade tänkt ta en vända på kupolen oxå, men kände att jag inte orkade och ville hem.

Hade fått min nya sadel idag så den var jag och hämtade ut och testade den en snabbis på Ari när jag tog in honom, såg ut att ligga på bra. Men ska ju givetvis testa och rida i den oxå få se hur den ligger. Hade en jäkla tur när jag hittade den, sprillans ny syntets sadel endast prövad. Finns på Hööks för 1700 och jag fick den för mindre än hälften :D

Resten av kvällen kommer spenderas i soffan innan de är dax och sova. Ska jobba till kl 15 imorrn. Sen på kvällen blir de nog lite fest. Linda är här över heljen och jag har inte träffat henne sen..... Hmm ja kommer inte ihåg, men de var förra året nån gång.. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback