Tredje Advent

Äääntligen har jag gjort min tuffa arbetsvecka. Nu är jag ledig i dagarna 2 och jag lovar att jag behöver verkligen de. Igår efter jobbet så körde jag Jullis innan mörkret kom. Sen när jag kommit hem och ätit vart jag så trött.. Vilade en stund sen va jag skit seg hela kvällen. Men de vart en tidig kväll.

De har typ vart varannan dags väder, ena dan -20 och nästa - 8. Idag vart de en kalldag igen. Få se hur de blir imorgon då.

Måste ringa M på kliniken på tisdag, måste kolla upp Jullans tänder. Hon är ju så fruktansvärt het och köra och jag har testat en massa olika bett som är skarpa men inget hjälper, så problemet kan ju ligga i tänderna.

Ska även på min lediga tid slå på Ari en baksko eftersom jag inte gjort de än, vill ju börja träna på han oxå.. Tycker lite synd om honom att han ska behöva stå hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback