Tjugosjunde Augusti

Ja då var de fredag igen. Jobba imorrn oxå, men sista dan för denna vecka sen är jag ledig i 2 dar.

Har satt ut annons på 940 idag, fått ett mejl om ett byte, men de är jag inte intresserad av. Du som läser denna blogg kanske vet nån som är intresserad av en Volvo isf finns annonsen här --> Volvo 940

Ska gnälla lite igen över min förbenade axel, knäna är bättre för tillfället men bra är dom inte. Pratade med Enhetschefen för VC idag, om det dåliga bemötandet jag var med om när jag ringde dit i tisdags. Hon tyckte de var jätte bra att vi hörde av oss, för så där ska de inte gå till. Hon frågade om min tillåtelse och gå in i min journal och se vem de var jag hade vart i kontakt med, självklart sa jag Ja. Så hon skulle ta sig ett snack med människan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback