Måndag 16.e augusti

Ny vecka igen. Tycker de går otroligt fort, är redan inne på min tredje vecka sen jag kom tillbaka efter semestern.

I lördags var jag och Fi ut på kvällen, cyklade ner på Big Street och drack lite. Sen fixade vi skjuts upp till Boda där de var ett 20 års kalas. R var där och tyckte vi skulle komma upp. Var där i några timmar och åkte väll hem i 1 tiden ca.

Igår så umgicks jag me Fi hela dan. Hennes systers 4 barn var här nere och dom hade tjatat sen i fredags att dom ville bowla med oss. Så kl 14 hade vi bowling i 1 timme. Efter de åt vi glass på torget sen en sväng ner på stranden och satt där lite. Åkte sen vidare hem till Fi´s mamma och mormor åt barnen, vi fikade och senare åt vi.
Hemma igen ca 20:30 tiden på kvällen.

Idag har jag jobbat. Och nyss inkommen efter och ha klippt den största gräsmattan som såg ut som en djungel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback