Måndag 091116

Fuckface!!

Usch jag är så irriterad, har hänt lite skumma saker, inget jag gtänker ta upp här...

Va och klippte mej idag efter jobbet, bara topparna men ändå :D Ska ta en dusch nu och göra en inpackning för de tyckte min frisör att mitt hår behöver, så då lyder jag hennes råd =)

Har träffat Sofie en asväng nu på kvällen. Vi var och handlade ihop och sen följde hon mej te stallet och tog in Ari pluppen.

Efter duschen blir de att mysa ner i soffan innan de är dax att övergå till sängen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag måste in för en ombesiktning för dragkroken var sliten, eller ja själva den haken man tar bort drakkroken med lossnade i hans hand för den hade rostat sönder haha men det var det enda.

2009-11-16 @ 19:53:53
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej är många som vill det, anna har också frågat. Åhh måste ta tag i sånt nån dag, natti.

2009-11-17 @ 23:06:56
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback