Hello there!

Söndag idag eller Lucia dagen kanske man ska tillägga.

Var hemma i Rättvik igår kväll i 18:45 tiden. Resan hem gick bra. Kom iväg ganska sent från Östersund, hade tänkt och sticka mycket tidigare men de skulle kikas på en massa och sen skulle pappa följa och tanka upp min bil.

Nåväl, har iaf haft de otroligt bra där. Vart jätteskoj och träffa alla... Pappa, min farbror Bosse, hans fru Kristina och min kusin Magnus, som är lika gammal som mej gift och har 2 barn, en kille på  år och en tjej på 7 år.
De var hos dom jag och Charlie bodde när vi var där. Vi har pratat gamla minnen och jag har skrattat så jäkla mycket när jag vart däruppe =)

På fredagen var ju begravningen och på kvällen var vi allihopa ut på Kina och åt. Slank även ner några öl.

Igår innan jag begav mej hemåt, var vi i farmors lgh och skulle kolla på saker som vi ville ha. De slutade med att jag fick en kartong med lite småplock me mej, en bättre begagnad mikro, en lampa, sen lite annat, trädgårdsmöbler(1 bord o 2 stolar i trä) dom kom med lastbil till Rättvik idag för de fick inte plats i bilen. Så min farbror tog med sej de när han skulle åka igenom idag.

Har även sett kusins omtalade "The White Pearl" en av de snyggaste lastbilarna som finns, tyvärr hade den gått av vägen tidigare i år så den är lite omlackad på hytten och de var inte samma motiv som innan.. Men den är otroligt snygg ändå.


Nä nu ska jag kika klart på filmen på 4,an, sen blir de och sova.


Kommentarer
Postat av: dorran

den där lastbilen e så jävla snygg!!!

2009-12-14 @ 15:10:16
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Linda

TAaaack=)

2009-12-15 @ 18:29:59
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback