gaaaaaaaaaah

Fan va drygt de är och vara förkyld, speciellt i denna värme. Täppt i näsan, nyser hostar som en dåre, men faktiskt inge ont i halsen.

Igår upptäckte jag en sak som gjorde mej otroligt ledsen och besviken...Hoppas jag kan ordna de på måndag, just nu orkar jag inte ta tag i de.

Finns även lite annat som gjort mej besviken, vissa personer.. Man kan väll åtminstonde få en förklaring, eller???

Och jag har inte en aning om vad man ska hitta på ikväll heller, känns lixom som att de suger och sitta här.
Men få se om ev jag och Fi ska ta nån kall och ut en vända..

Kommentarer
Postat av: Linda

QUE???? Vad har hänt????

2009-08-08 @ 18:03:30
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback