Måndag

Skratt retande... Ringde Telia idag igen.. ang mitt bredbands helvete... Varje gång jag ringt så har ju allt brytits. Förklarade för telia tjejen om problemet och att jag hade på 1:a jacket (vad jag trodde efter att bytt uttag förra veckan) hon skulle kontakta en tekninker, och om dom var tvungen att komma in och kolla skulle dom höra av sej. Nu på eftermiddan ringde en tekninker, och jag hade en lucka så jag kunde åka hem så han fick komma med och kolla. De visade sej att de jacket som jag alltid haft på innan jag bytte förra veckan var 1:a jacket... Så Telia jag har haft rätt hela tiden!! Vi bytte tillbaka nu och nu funkar telefonen som den ska igen och vi kollade teven så att de oxå funka och de gjorde de. Teknikern skulle ringa upp Telia och be dom skicka mej ett nytt modem, så Krister kan få tillbaka sitt. Mitt gamla modem var svart och de lånade är silver färgat och enligt teknikern så funkar de nya silvriga bäst... Ja de är tur att de mesta ordnar sej till slut!!!!!

Nu sluitar jag om ca 50 min,sen hem rasta Charlie och äta för att vidare upp och jobba på trav och B-lopp....

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att det ordnats till sig nu iaf=)

2008-09-08 @ 20:01:30
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback