Suck

Gissa om jag vart nå besviken, var och hämta ut paketet med mina stegtömmar. Testa och mätte dom mot mina gamla(vanliga) och stropparna där jag har inställt på, på mina gamla tömmar satt mkt längre bak alltså mot mej när ja sitter i vagnen, mot dom nya där sitter stropparna mer mot hästen, alltså jag vill ju kunna både släppa av och kunna ta in mer men de vette fasiken om dom inte sitter för långt bort, iaf till min vagn. Kke blir bättre om jag får en ny vagn som är kortare då kke de passar??!!
Någon som har erfarenhet av stegtömmar kan juh gärna berätta......

Speedy är just nu ute och hoppar omkring och rastar sej, måste nog verkligen kastrera honom för han är blir bara värre och värre. Hittade honom nyss inne i min garderob bland en massa kläder där han har hållt på med ngt som jag inte tänker ta upp här (kan ge en ledtråd, könsmogen).

Ska kolla lite teve nu kke skriver mera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback